Incident Management

Beheer al jullie meldingen digitaal en centraal


  • Mobiel meldingen aanmaken
  • Unieke incidentnummers
  • Extra kenmerken bij meldingen
  • Eenvoudig de status van incidenten volgen
  • Heldere communicatie naar jullie klanten
  • Proactief werken en adequaat reageren

Het gemak van McMain Incident Management

Met McMain incident management kunnen jullie super gemakkelijk, snel én mobiel meldingen aanmaken. Elke melding krijgt een uniek incidentnummer zodat jullie de status kunnen volgen. De extra kenmerken die jullie kunnen toevoegen maken het eenvoudig om de juiste actie te ondernemen. Daarnaast krijgen jullie inzicht in de historie van de meldingen, zodat jullie kunnen zien waar jullie resources op in moeten zetten. Bovendien houden jullie zo eenvoudig de klanten op de hoogte houden. Zo weten ze precies waar ze aan toe zijn. Dat maakt jullie een betrouwbare partner.

Incident Management in vogelvlucht

Wie heeft wat en wanneer geconstateerd? Met de module incident management beheren jullie alle binnenkomende incidenten. Op deze manier is iedereen binnen de organisatie op de hoogte en kunnen jullie de beste service leveren aan de klanten.

Simpel en snel meldingen maken

Meldingen maken kan via een desktop, tablet of smartphone. Daarnaast kunnen jullie eenvoudig storingen of vervolgopdrachten aanmaken op basis van incidentnummers.

Incidenten eenvoudig beheren

McMain biedt de mogelijkheid om op een betrouwbare en overzichtelijke manier incidenten te beheren. Zo kunnen jullie snel en proactief handelen nadat er een melding is binnengekomen.

Unieke incidentnummers

Het werken met een incident-beheersysteem is steeds vaker verplicht. Daarom starten veel (Q)HSE- en KAM-afdelingen met een meldsysteem. Binnen McMain krijgt elke melding een uniek incidentnummer, waardoor de status kan worden gevolgd.

Extra kenmerken bij meldingen

Door een melding van extra kenmerken te voorzien, kan jullie behandelaar eenvoudig actie ondernemen. Daarnaast maakt McMain de historie en status van de melding inzichtelijk, zo kunnen jullie leren van, en anticiperen op, de verschillende meldingen.

Klanten altijd op de hoogte

Binnen McMain kunnen jullie in een handomdraai incidenten vastleggen. Bij elke stap die de behandelaar neemt, kan de klant op de hoogte worden gehouden.

Toekomstvaste relatie met jullie klanten

Als klanten bellen, kunnen jullie precies zien welke status het incident heeft en welke stappen er zijn ondernomen. Zo kunnen jullie adequaat reageren op klantvragen.

Belangrijkste onderdelen op een rij

Een kort overzicht van de belangrijkste onderdelen uit de module incident management

  • Unieke incidentnummers
  • Doorzetten van incidenten naar storingen of werkopdrachten
  • Doorzetten van storingen naar werkopdrachten
  • Eenvoudig incidenten melden
  • Vaste prijs-facturatie met registratie uren/materiaal
  • Automatische trigger

Vraag een demo aan

Onze specialist Roel Tiekink geeft jullie graag een (online) demo van de onderhoudssoftware. Tijdens deze demo laat hij zien hoe onderhoudssoftware werkt en denkt hij mee hoe jouw organisatie efficiënter kan werken met digitaal onderhoud.

Vraag demo aan
Roel Tiekink

Specialist

Liever 30 dagen kosteloos McMain Online ervaren?
Probeer nu