Klantervaring

Organisatie

testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest

Organisatie

testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest

Klantervaringen

Organisatie

testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest

Organisatie

testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest

Klantervaring

KLM Catering Services

“Wij wilden graag structuur en dat alles op één plek is terug te vinden. Op deze manier kunnen we ook beslissingen maken op basis van ervaring en data. Je merkt dat de ontwikkelaar dit als uitgangspunt heeft gebruikt en zelf dicht bij de techniek heeft gestaan. Hierdoor is het geen boekhoudprogramma."

Michel van Hooijdonk
Maintenance Engineer
KLM logo
Koninklijke Bammens B.V.

“We besparen op dit momenteel minstens twee uur op bekende storingen, omdat er is vastgelegd waar het probleem lag en hoe je dit kan oplossen. Zo kunnen de monteurs sneller aan de slag met de juiste oplossing.”

Evert Meerveld
Hoofd Technische Dienst

Klantervaringen

KLM Catering Services

“Wij wilden graag structuur en dat alles op één plek is terug te vinden. Op deze manier kunnen we ook beslissingen maken op basis van ervaring en data. Je merkt dat de ontwikkelaar dit als uitgangspunt heeft gebruikt en zelf dicht bij de techniek heeft gestaan. Hierdoor is het geen boekhoudprogramma."

Michel van Hooijdonk
Maintenance Engineer
KLM logo
Koninklijke Bammens B.V.

“We besparen op dit momenteel minstens twee uur op bekende storingen, omdat er is vastgelegd waar het probleem lag en hoe je dit kan oplossen. Zo kunnen de monteurs sneller aan de slag met de juiste oplossing.”

Evert Meerveld
Hoofd Technische Dienst