Klantervaring
testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest
testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest
Klantervaringen
testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest
testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest
Klantervaring



“Wij wilden graag structuur en dat alles op één plek is terug te vinden. Op deze manier kunnen we ook beslissingen maken op basis van ervaring en data. Je merkt dat de ontwikkelaar dit als uitgangspunt heeft gebruikt en zelf dicht bij de techniek heeft gestaan. Hierdoor is het geen boekhoudprogramma."

“We besparen op dit momenteel minstens twee uur op bekende storingen, omdat er is vastgelegd waar het probleem lag en hoe je dit kan oplossen. Zo kunnen de monteurs sneller aan de slag met de juiste oplossing.”

“Dankzij McMain is onze beschikbaarheid met ruim 30% gestegen"

Klantervaringen



“Wij wilden graag structuur en dat alles op één plek is terug te vinden. Op deze manier kunnen we ook beslissingen maken op basis van ervaring en data. Je merkt dat de ontwikkelaar dit als uitgangspunt heeft gebruikt en zelf dicht bij de techniek heeft gestaan. Hierdoor is het geen boekhoudprogramma."

“We besparen op dit momenteel minstens twee uur op bekende storingen, omdat er is vastgelegd waar het probleem lag en hoe je dit kan oplossen. Zo kunnen de monteurs sneller aan de slag met de juiste oplossing.”

“Dankzij McMain is onze beschikbaarheid met ruim 30% gestegen"
