Klantervaring

Organisatie

testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest

Organisatie

testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest

Klantervaringen

Organisatie

testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest

Organisatie

testtesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttesttest

Klantervaring

KLM Catering Services elimineert storingen en werkt gestructureerd dankzij McMain

“Wij wilden graag structuur en dat alles op één plek is terug te vinden. Op deze manier kunnen we ook beslissingen maken op basis van ervaring en data. Je merkt dat de ontwikkelaar dit als uitgangspunt heeft gebruikt en zelf dicht bij de techniek heeft gestaan. Hierdoor is het geen boekhoudprogramma."

Michel van Hooijdonk
Maintenance Engineer
KLM logo

Klantervaringen

KLM Catering Services elimineert storingen en werkt gestructureerd dankzij McMain

“Wij wilden graag structuur en dat alles op één plek is terug te vinden. Op deze manier kunnen we ook beslissingen maken op basis van ervaring en data. Je merkt dat de ontwikkelaar dit als uitgangspunt heeft gebruikt en zelf dicht bij de techniek heeft gestaan. Hierdoor is het geen boekhoudprogramma."

Michel van Hooijdonk
Maintenance Engineer
KLM logo