Service management en onderhoudsbeheer

Een koppeling tussen Topdesk en McMain maakt het mogelijk


Met het servicemanagementplatform Topdesk vereenvoudig je het werk voor je IT-servicedesk. De software kenmerkt zich onder andere door het automatiseren van workflows, een gebruiksvriendelijke interface en een self-service portalen voor gebruikers.

  • Stuur meldingen vanuit Topdesk door naar McMain
  • Zorg dat gegevens altijd up-to-date zijn
  • Voorkom fouten en dubbel invoeren

Alle meldingen en wijzigingen in één systeem


Met een koppeling tussen Topdesk en McMain beheer je alle meldingen en wijzigingen op één plek en hoef je nooit meer gegevens dubbel in te voeren. Daardoor ben je in staat om informatiegestuurd te werken en heeft iedereen binnen de oganisatie toegang tot dezelfde correcte en actuele informatie. Bovendien zorg je er voor dat verschillende afdelingen of vestigingen van de organisatie dezelfde werkwijze hanteren.

Dit zeggen klanten:
Veiligheidsregio Zeeland kiest voor McMain als Asset management systeem

“Werken met McMain scheelt ons onwijs veel tijd en maakt efficiënt werken mogelijk”

Loes Phil
Medewerker Materieel, Techniek en Logistiek
Logo Veiligheidsregio Zeeland

Daarom Topdesk en McMain koppelen


  • Gesynchroniseerde informatie
  • Hanteer een uniforme werkwijze
  • Voorkom dubbel invoeren van gegevens

Wil jij ook efficiënt werken in één systeem?

Zorg ook voor meer efficiëntie in jouw organisatie met gesynchroniseerde data en een uniforme werkwijze.

Meer weten? Neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

Roel Tiekink

Specialist